سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پشیمان ترین مردم هنگام مرگ، دانشمندان بی کردارند . [امام علی علیه السلام]
رهِــِـِگـِـِـِـِـِـِـِـِذرغـِـِـِـِِـِـِریـِـِـِـِـِـِـِِـِـِبـ
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آنتی ویروس مبایل

آنتی ویروس Kaspersky Mobile Secuirty v9.0.49 یکی از آنتی ویروس های شناخته شده و معروف می باشد که علاوه بر نسخه ی کامپیوتری آن‌، شرکت سازنده ی این نرم افزار نسخه ی موبایلی آن را نیز به دلیل محبوبیتش در میان کاربران منتشر کرده است.نسخه ی جدید این آنتی ویروس قدرتمند نسخه ی 9.0.49 می باشد

   http://webdownload.ir/share151753/010/02/Kaspersky-Lab-KMS9-v9.0.49-S60v3-S60v5_[www.sooran.com].zip
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


آنتی ویروس Nod32 از سری نرم افزارهای امنیتی که برای گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش 5 توسط شرکت Eset ارائه شده است . این نرم افزار که نمونه ی آن برای کامپیوتر هم موجود است می تواند در مقابل ویروس ها از گوشی موبایل شما محافظت نماید

                                                http://webdownload.ir/share151753/010/01/NOD32_Nokia-S60-V5-[www.sooran.com].zipدانلود با لینک مستقیم با حجم 715 کیلوبایت

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------آنتی ویروس Nod32 از سری نرم افزارهای امنیتی که برای گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش 5 توسط شرکت Eset ارائه شده است . این نرم افزار که نمونه ی آن برای کامپیوتر هم موجود است می تواند در مقابل ویروس ها از گوشی موبایل شما محافظت نمای

 

http://webdownload.ir/share151753/010/01/NOD32_Nokia-S60-V5-[www.sooran.com].zip



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ادمیــن ( چهارشنبه 89/8/26 :: ساعت 7:37 عصر )
»» بازی جدید و جذاب موبایل

http://webdownload.ir/share151753/010/07/vanguard-against-terrorism-v1[www.sooran.com].zip

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

همانطور که میدانید 9 جدول 3 در 3 وجود دارد که باید اعداد مورد نظر را در خانه ها جایگذاری کنید، به نحوی که در حالت افقی و عمودی عدد تکراری قرار نگرفته باشد.این بازی بر روی گوشی های نوکیا ورژن 3 و 5 قابل نصب میباشد

------------------------------------http://webdownload.ir/share151753//010/07/sudoku-V2-[www.sooran.com].zip

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ادمیــن ( چهارشنبه 89/8/26 :: ساعت 7:31 عصر )
»» کتاب : ترجمه فارسی قرآن مجید

 

نویسنده : هادی عبدالهیان

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 659

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 2,927 Kb

توضیحات : قرآن کریم، کلام اعجاز آمیز خداوند بزرگ است که برای هدایت بشر به رسول گرامی اسلام وحی شد. همزمان با نزول این وحی الهی بر رسول گرامی اسلام، به وسیله یاران آن وجود مقدس، نوشته می شد و در مصحف ها نگهداری می گردید. این گونه نیست که فقط رسول گرامی اسلام آن را برای نسلهای بعدی نقل کرده باشد. بلکه بسیاری از یاران بزرگوار آن وجود مقدس، برای نسل های بعد نقل کردند که این کتاب از ناحیه خدا بر رسولش نازل گردید.
http://dl.parsbook.org/server3/uploads/qouran-farsi.zip

دانلود



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ادمیــن ( سه شنبه 89/8/25 :: ساعت 8:22 صبح )
»» نام کتاب : جوانان، ازدواج و راه کارها


نویسنده : سید محمد حسینی شیرازی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 115

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 833 Kb

توضیحات : ترکیب جمعیتی ایران جوان است؛ به نحوی که حدود ?? درصد جامعه را جوانان تشکیل میدهند. در این میان بیش از ?? میلیون نفر از جمعیت کشور را جوانان مجرد تشکیل میدهند و طبق آمارهای رسمی، سالانه حدود ? میلیون و ??? هزار نفر به آمار مجردان جوان جامعه افزوده میشود. از طرف دیگر، آمار ازدواج در کشور، ??? هزار پیوند زناشویی در سال است که با یک حساب سرانگشتی میفهمیم که این آمار حتی به گَرد پای تعداد کسانی که وارد سن ازدواج در کشور میشوند، نیز نمیرسد. این آمارها بی شک نشانگر وخیمتر شدن مشکل ازدواج و فشار بار آن بر دوش جامعه است. با توجه به این که ازدواج موفق در سن مناسب از آسیبهای اجتماعی موجود میکاهد و نبود شرایط ازدواج به این آسیبها دامن میزند، این روند میتواند بسیار نگران کننده باشد

http://dl.parsbook.org/server3/uploads/javanan-ezdevaaj.zip        دانلود



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ادمیــن ( سه شنبه 89/8/25 :: ساعت 8:20 صبح )
»» تقویت کننده های مغز

 

 

برای مغز بخورید!

آیا شماره تلفن یا اسم کسی را فراموش کرده اید آیا نمی دانید که کلیدها را کجا گذاشته اید احتمالاً همه تقصیرها را به گردن ژنتیک سن یا زندگی پرمشغله خود انداخته اید نگاهی به رژیم غذایی خود بیندازید آنچه که می خورید روی تمرکز تصمیم گیری راحت و سریع شما اثر می گذارد، سطح هوش حافظه و زمان عکس العمل شما و حتی پیری زود رس مغز به رژیم غذایی وابسته است.

اساس مغز:

مغز یک بافت گرسنه است. اگر چه مغز 2 درصد از وزن بدن را تشکیل می دهد اما تا بیش از 30 درصد کالری (انرژی) روزانه را مصرف می کند. مشکل دیگراین که همه انرژی خود را از ئیدراتهای کربن کیفیت بالا جذب می کند.

مغز شما این سوخت سریع را می سوزاند حتی زمانیکه شما در خواب هستید. بنابراین خوردن صبحانه بهترین راه برای ذخیره دوباره سوخت (برای مغز) و کم کردن ضعف ذهنی است. بعد از اضافه کردن صبحانه به برنامه غذایی خود اگر قبلا برای تصمیم گیری در مورد کارهای روزانه مشکل داشتید اکنون یک برتری محسوس را مشاهده می کنید باید به انرژی و ارزش غذایی آنچه می خورید توجه داشته باشیدبه خصوص اگر وعده غذایی شامل حداقل یک میوه حبوبات و یک منبع پرتئینی غنی باشد بسیار خوب است وعده سالم برای صبحانه می تواند یک تکه نان با خمیر بادام زمینی  و پرتقال و یک لیوان شیر بدون چربی است. وعده های غذایی خود را به 4 یا 6 وعده کوچک به طوری که در طول روز توزیع شده باشد تقسیم کنید. این وعده های غذایی را سبک و کم حجم نگه دارید. از خوردن غذاهای سنگین و حجیم خودداری منید زیرا خون را به سمت دستگاه گوارش می کشاند و سهم کمتری به مغز می رسد که سبب تنبلی و خستگی می شود.

آیا رژیم گرفتن شما را کسل می کند؟

رژیم غذایی سنگین همانطور که شما را از کالری محروم می کند از هوش هم محروم می کند محققان انستیتوی تحقیقات غذایی انگلستان در نتایج یک سری تحقیقات گزارش کردند  زنانی که کالری خیلی کمی دریافت کرده اند در آنالیز اطلاعات خیلی کند بودند. و زمان عکس العمل طولانی تر و مشکل بیشتری در بخاطر آوردن رویدادهاداشتند نسبت به زنانی که رژیم غذایی نداشتند.

قهوه و هوشیاری:

یک فنجان قهوه به شما کمک می کند بهتر فکر کنید. اما بیش از آن نتیجه عکس دارد.

خوردن سه فنجان قهوه یا چای یا کمتر در بین وعده های غذایی توصیه می شود.

آهن به انتقال اکسیژن به بافتهای بدن از جمله مغز کمک میکند زمانیکه میزان آهن بدن افت می کند بافتها در کمبود اکسیژن بسر میبرند که سبب خستگی از دست دادن حافظه کم شدن تمرکز و انگیزه و کم شدن کارایی می شود.

چگونه می توانید آهن بدست بیاورید؟!

غذاهایی حاوی آهن بخورید که شامل گوشت قرمز کاملاً بدون چربی، حبوبات، سبزیجات دارای برگ سبز تیره و زردآلو خشکه هستند.

غذا را در دیگهای چدنی بپزید آهن از دیگ شسته شده در غذا نفوذ می کند و سبب افزایش آهن موجود در غذا می شود.

آب پرتقال که غنی از ویتامین c است همراه با غذاهای حاوی آهن سبب جذب آهن می شود.

ویتامین B:

کمبود هر کدام از ویتامینهای B1 , B2 , B6 , B12 و اسید فولیک باعث کمبود انرژی در مغز می شود که حاصل آن گیجی و کج خلقی و اختلال در تفکر، تمرکز، یادآوری و عکس العمل است.

غذاهای غنی از ویتامینهای B شامل شیر بدون چربی و ماست، سبوس گندم، موز، غذاهای دریایی، حبوبات کامل و نخود فرنگی هستند یک میزان متعادل از مواد معدنی و ویتامینها مصرف کنید.

ویتامینهای ضد تحلیل مغز:

مغز بیشتر از هر عضوی از بدن اکسیژن مصرف می کند این سبب تولید مقدار زیاد رادیکالهای آزاد می شود که در نهایت سبب صدمه زدن به سلول های مغزی می شود. فرسودگی ناشی از رادیکالهای آزاد سبب از دست رفتن تدریجی حافظه شود. خوشبختانه بدن یک ضد رادیکال آزاد دارد که شامل ماده مغزی آنتی اکسیدانت که در رژیم دارای ویتامین E و C موجود است این رژیم غذایی رادیکالهای آزاد را غیر فعال می کند.

برای اینکه دفاع آنتی اکسیدانت را تقویت کنید هر روز 5 تای ( ترجیحاً هر 9 تای ) خوراکیهای زیر را مصرف کنید: آب پرتقال، توت فرنگیها، هویجها، اسفناج، طالبی و میوه و سبزیجات تازه دیگر.

استراتژی خوردن برای تقویت مغز:

مقدار مصرف کافئین خود را متعادل کنید.

از این غذاهای مغذی در رژیم غذایی خود استفاده کنید. گوشت قرمز بدون چربی خشکبار و نخود فرنگی، سبزیجات با برگ سبز تیره، زرد آلو خشکه، شیر بدون چربی ماست بدون چربی، سبوس گندم، موز، غذاهای دریایی، حبوبات کامل، نخود فرنگی، آب پرتقال، توت فرنگی، هویج، اسفناج، طالبی و دیگر سبزیها و میوهای تازه.  

منبع یادبگیر



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ادمیــن ( جمعه 89/8/21 :: ساعت 7:51 عصر )
»» آیا سرما خورده اید؟

1- مستقیما به رختخواب بروید و نصف فنجان شربت به دانه و نصف لیوان آب داغ بنوشید و درست و حسابی عرق بریزید. اگر هنوز تب دارید بعد یک ساعت دوباره اینها را بنوشید.

2- سر خود را با یک دستمال گرم بگیرد

3- دو فنجان آب داغ را روی چند عدد برگ تمشک و آنرا به مدت چند ساعت روی حرارت ملایم قرار دهید تا به خوبی دم بکشد. سپس آنرا بنوشید.

4- آب چغندر تازه را به نسبت نصف به نصف مخلوط کنید.

5- شیره کاربری را به عنوان تب بر بنوشید.

6- چای یا شیر داغ با عسل بنوشید. ( یک قاشق سوپ خوری عسل برای یک فنجان چای )

7- 100 گرم عسل را با آب یک عدد لیمو مخلوط کرده با چای صرف کنید



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ادمیــن ( جمعه 89/8/21 :: ساعت 7:46 عصر )
»» 12نکته برای انتخاب ایستگاه کاری کامپیوتری

  • یک صندلی خوب به همراه یک تکیه گاه و نشیمنگاه قابل تنظیم انتخاب کنید.

  • بالاترین سطح مانیتور باید 5 تا 8 سانتی متر بالای سطح چشم شما باشد.

  • صفحه نمایش (مانیتور) بدون درخشندگی زیاد باشد، در صورت لزوم از عینک مخصوص ضد اشعه استفاده کنید.

  • فاصله بدن شما تا مانیتورباید به اندازه طول دست شما باشد.

  • پاهای شما باید به راحتی روی زمین یا زیر پایی مناسب قرار گیرد.

  • در صورتی که تایپ می‌کنید حتمآ از یک نگه دارنده‌ کاغذ که هم سطح مانیتور شما باشد استفاده کنید.

  • مچ شما نباید در حالت خم باشد و در زمان استفاده از کی برد، موس و سایر وسایل ورودی مچ در امتداد ساعد باشد تا به راحتی از این وسایل استفاده کنید.

  • بازوها و آرنجها زمانی آرامش دارند که نزدیک بدن باشند.

  • کی‌برد و مانیتور را مرکز به مرکز با بدن خود قرار دهید.

  • از میزی استفاده کنید که یک سطح جدا کننده یا نگه دارنده با ارتفاع مناسب و قابل تنظیم برای کی‌برد داشته باشد.

  • نگه دارنده کی‌برد باید ثابت بوده در صورت کار با کی‌برد نلرزد.

  • در هنگام کار با کامپیوتر مرتباً در زمانهای کوتاه به خود استراحت داده بلند شوید چند قدم راه بروید و در صورت امکان کمی نرمش کنید. این عمل بسیار اهمیت دارد.

منبع یاد بگیر 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ادمیــن ( جمعه 89/8/21 :: ساعت 7:44 عصر )
<   <<   6   7   8   9      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

می گــــم : خداحــافظ
مرگ دلم
خون میخورم تا زندگی دوباره بگیرم
خسته شدم
000
توکیستی..
لحظات
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 13
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 258208
» درباره من

رهِــِـِگـِـِـِـِـِـِـِـِذرغـِـِـِـِِـِـِریـِـِـِـِـِـِـِِـِـِبـ
ادمیــن
بیاید شادی هایمان را بادیگران تقسیم کنیم

» پیوندهای روزانه

دانلود رایگان نرم افزار [66]
مجله علمی [11]
نرم افزار [22]
[آرشیو(3)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانستنی ها[34] . سلامت * پزشکی[31] . دانستنیهای پزشکی[17] . برای گوشیتان چی لازم دارید[17] . نرم افزار امنیتی کامپیوتر[10] . مذهبی[9] . نرم افزار کامپیوتر[9] . اهنگ[7] . امام ویارانش[6] . داستانی بسیار بسیار جالب[5] . عیدتان مببببارک[5] . نرم افزار امنیتی موبایل[4] . سلامت[3] . اشنایی جوانان با مشکلات مواد[3] . بفرمایید[3] . آیا میدانستید[2] . اسمس[2] . زنگ تفریح[2] . دانلود کتاب[2] . نرمـــ افــــزار امــنیتی2011--12[2] . نرم افزار پزشکی[2] . کتاب الکتترونیکی[2] . کم خونی . قلب . دوستان همراهان . تکنیکهای مرکز خدمات . خاطرات .
» آرشیو مطالب
آبان 89
اذر ماه 89
دی 89
بهمن89
اسفند89
فروردین 90
اردیبهشت 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
عشق در کائنات
.: شهر عشق :.
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
جغرافیای سیاست
طلبه های ونوسی
نوری چایی_بیجار
صل الله علی الباکین علی الحسین
خورجین عشق
Sea of Love
بلوچی از شهرستان چابهار
عشق است و زندگی
هر چی بخوای
باران
موقیعت در شهرمان
آخرین منجی
عشق نهان
گالری عکس
شادی(زمزمه های دلتنگی)
تبسم

» صفحات اختصاصی
مرکز خدمات

» لوگوی لینک دوستان


















» موسیقی وبلاگ
<" class="embed" title="!در حال خواندن وبلاگ من، موسیقی مورد علاقه‏ام را بشنوید" width="130px" height="50px" type="application/x-mplayer2" autostart="true" loop="true" SHOWSTATUSBAR="1" ShowPositionControls="0">
» طراح قالب