سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون توانایى بیفزاید ، خواهش کم آید . [نهج البلاغه]
رهِــِـِگـِـِـِـِـِـِـِـِذرغـِـِـِـِِـِـِریـِـِـِـِـِـِـِِـِـِبـ
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سایه تان را دست کم نگیرید!

نحوه سایه زدن می تواند چشم ها را بزرگ تر، کوچک تر، با فاصله بیشتر یا کمتر از اندازه واقعی نشان دهد بیشتر خانم ها روی میز آرایش شان انواع مختلفی از سایه ها را دارند که هر کدام را یک زمانی برای چشمان شان خریده و استفاده کرده اند.... ولی واقعا بر چه اساسی رنگ سایه چشم را باید انتخاب کرد؟ و چه جور سایه هایی باید خرید؟ اگزمای پلک یکی از مشکلاتی است که برای افرادی به وجود می آید که از مواد آرایشی در اطراف چشم به خصوص سایه استفاده می کنند.

 اگزمای پشت پوست پلک که به صورت قرمزی، پوسته دادن و خارش خود را نشان می دهد، علل مختلفی دارد مثل مصرف مواد آرایشی در اطراف چشم، تماس لاک ناخن فرد با پلک و یا رطوبتی که پس از شستشوی صورت و یا وضو گرفتن در چین پشت پلک ها باقی می ماند، به خصوص در افرادی که کره چشم برجسته داشته و در نتیجه چین پلک فوقانی آنها عمیق و گود رفته است.

 در این افراد در هنگام عود ضایعات، استفاده نکردن از مواد آرایشی، خشک کردن دقیق اطراف پلک ها با یک پارچه ظریف و مرطوب کردن دور چشم با کرم های خاص تجویزی پزشکان توصیه می شود.

در سال های اخیر که انواع لوازم آرایش تقلبی روانه بازار شده است، حساسیت به مواد نامرغوب سایه ها در پشت پلک زیاد دیده می شود. این افراد که به مواد درون سایه حساسیت دارند، وقتی چند ساعت از مصرف آن روی پلک شان می گذرد، با تورم و قرمزی پلک شان مواجه می شوند که گاه چند روز هم باقی می ماند.

 به این افراد توصیه می شود که استفاده از این سایه ها را کنار بگذارند و سراغ سایه هایی بروند که مارک های معتبرتری دارند یا ضدحساسیت هستند.

? سایه زدن
 نحوه سایه زدن می تواند چشمان تان را بزرگ تر، کوچک تر، با فاصله زیاد و یا کم جلوه دهد. مهم این است که سایه چشم تان را طوری پخش کنید که سایه چشم تان به نظر نیاید. هرگز فراموش نکنید پیش از آرایش پلک های خود را آماده کنید، مانند وقتی که صورت تان را با کرم پودر برای آرایش آماده می کنید، آن را روی سطح پلک های خود نیز بمالید و خوب پخش کنید و سپس آرایش چشم تان را آغاز کنید.

 هنگام سایه زدن چشمان تان را باز نگه دارید و کمی سرتان را به عقب متمایل کنید تا به خوبی ببینید چه می کنید و سایه درست روی پلک شما بنشیند. اگر پلک های پف کرده دارید، سعی کنید از رنگ های مات برای سایه چشمان تان استفاده کنید. هنگام سایه زدن، روشن ترین رنگ را روی کل پلک، یعنی از خط مژه تا ابرو، بکشید. این سایه روشن، رنگ پایه آرایش چشم شما خواهد بود، درست مانند کرم پودر که رنگ پایه آرایش صورت تان است.

 این سایه روشن باعث دوام رنگ و همچنین جلوگیری از خط افتادن آرایش چشم تان می شود. زمانی که عجله دارید، رنگ پایه را زده و سپس ریمل بزنید. پس از زدن رنگ پایه روشن، رنگ متوسط را پایین ابرو بزنید. این قسمت از چشم جایی است که اکثر خانم ها سایه چشم را می زنند، سپس رنگ متوسط را روی رنگ پایه پخش کنید. رنگ سوم را هم می توانید استفاده کنید.

برای رنگ سوم از یک رنگ تیره استفاده کنید تا در نگاه تان عمق ایجاد کند. رنگ تیره را در امتداد خط مژه بالا و گوشه خارجی چشم و همچنین از وسط پلک پایین به سمت خارج چشم بکشید تا با سایه ای که به پلک بالا زده اید حالت مثلثی در گوشه چشم ایجاد کند. این سایه باعث می شود چشم و خط ابروی شما برجسته تر به نظر برسد. سایه سوم را خوب پخش کنید تا چشم شما بهتر شکل بگیرد.

? چه رنگی برای چه چشمی؟
همیشه کشف سایه چشم درست برای چشم کار ساده ای نیست. درست است که نوع فصل و مد در انتخاب سایه چشم اهمیت دارد اما همیشه نمی تواند انتخاب مناسبی باشد. رنگ لباس های شما، رنگ موهای شما و مطمئناً رنگ چشم های شما بر انتخاب سایه چشم تان تأثیر خواهد گذاشت. در اینجا بهترین سایه برای انواع رنگ چشم را به شما خواهیم گفت.

 ? سایه چشم های مناسب برای چشم های آبی:
 بهترین سایه ها برای آن دسته از بانوانی که رنگ چشم شان آبی است: نارنجی، صورتی، آبی، قهوه ای، بنفش، سفید، کرم، کاراملی، طلایی و نقره ای است. اگر شما در کنار این سایه ها مقداری رژ گونه به رنگ سرخی هلویی و کمی هم برق لب استفاده کنید، کامل خواهید شد. اگر رنگ چشمان شما آبی است، از به کار بردن سایه چشم های به رنگ سبز خودداری کنید.

? سایه چشم های مناسب برای چشم های سبز:
 بهترین سایه ها برای آن دسته از بانوانی که رنگ چشم شان سبز است، مسی، قرمز بسیار پر رنگ، گلی، طلایی کم رنگ، زردآلویی، زرد سبز، سبزهای پررنگ، ارغوانی، گوجه ای، بنفش کم رنگ(اسطوخدوسی) است. بهترین رنگ ها برای چشمان سبز، صورتی و هلویی است. برای دست یافتن به بهترین جلوه از رژلبی به رنگ های تیره یا قرمز پررنگ استفاده کنید. برای تأکید بیشتر بر چشم ها و نیرو بخشیدن به آن از یک خط چشم قهوه ای و ریمل مشکی استفاده کنید. اگر رنگ چشمان شما سبز است، از به کار بردن سایه چشم هایی به رنگ آبی خودداری کنید.

? سایه چشم های مناسب برای چشم های قهوه ای:
 بهترین سایه ها برای آن دسته از بانوانی که رنگ چشم شان قهوه ای است: بژ، کرم، حنایی، شکلاتی، سفید، قهوه ای تیره و سیاه است. اگر چشمان شما قهوه ای است، بهتر است برای برجسته ساختن چشم ها از یک مداد چشم سیاه یا قهوه ای و یا از خط چشم مایع استفاده کنید. برای اینکه سایه شما دوام بیشتری داشته باشد، از یک سایه پایه استفاده کنید. این کار از چروک خوردن و رگه رگه شدن سایه شما جلوگیری خواهد کرد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ادمیــن ( سه شنبه 89/9/30 :: ساعت 10:14 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

می گــــم : خداحــافظ
مرگ دلم
خون میخورم تا زندگی دوباره بگیرم
خسته شدم
000
توکیستی..
لحظات
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 21
>> بازدید دیروز: 67
>> مجموع بازدیدها: 258568
» درباره من

رهِــِـِگـِـِـِـِـِـِـِـِذرغـِـِـِـِِـِـِریـِـِـِـِـِـِـِِـِـِبـ
ادمیــن
بیاید شادی هایمان را بادیگران تقسیم کنیم

» پیوندهای روزانه

دانلود رایگان نرم افزار [66]
مجله علمی [11]
نرم افزار [22]
[آرشیو(3)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
دانستنی ها[34] . سلامت * پزشکی[31] . دانستنیهای پزشکی[17] . برای گوشیتان چی لازم دارید[17] . نرم افزار امنیتی کامپیوتر[10] . مذهبی[9] . نرم افزار کامپیوتر[9] . اهنگ[7] . امام ویارانش[6] . داستانی بسیار بسیار جالب[5] . عیدتان مببببارک[5] . نرم افزار امنیتی موبایل[4] . سلامت[3] . اشنایی جوانان با مشکلات مواد[3] . بفرمایید[3] . آیا میدانستید[2] . اسمس[2] . زنگ تفریح[2] . دانلود کتاب[2] . نرمـــ افــــزار امــنیتی2011--12[2] . نرم افزار پزشکی[2] . کتاب الکتترونیکی[2] . کم خونی . قلب . دوستان همراهان . تکنیکهای مرکز خدمات . خاطرات .
» آرشیو مطالب
آبان 89
اذر ماه 89
دی 89
بهمن89
اسفند89
فروردین 90
اردیبهشت 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
عشق در کائنات
.: شهر عشق :.
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
جغرافیای سیاست
طلبه های ونوسی
نوری چایی_بیجار
صل الله علی الباکین علی الحسین
خورجین عشق
Sea of Love
بلوچی از شهرستان چابهار
عشق است و زندگی
هر چی بخوای
باران
موقیعت در شهرمان
آخرین منجی
عشق نهان
گالری عکس
شادی(زمزمه های دلتنگی)
تبسم

» صفحات اختصاصی
مرکز خدمات

» لوگوی لینک دوستان


















» موسیقی وبلاگ
<" class="embed" title="!در حال خواندن وبلاگ من، موسیقی مورد علاقه‏ام را بشنوید" width="130px" height="50px" type="application/x-mplayer2" autostart="true" loop="true" SHOWSTATUSBAR="1" ShowPositionControls="0">
» طراح قالب